loading...
درآمد
سعید بازدید : 42 دوشنبه 18 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزار ارسال ايميل + 25 ميليون ايميل

قیمت: 12000 تومان

اگر مي‌خواهيد محصولات و خدمات خود را به ديگران معرفي کنيد...! اگر مي‌خواهيد محصولات و خدمات خود را به راحتي بفروشيد...! اگر در بازاريابي مربوط به کار خود دچار مشکل هستيد...! اگر مي‌خواهيد آمار سايت يا وبلاگ خود را به طور چشمگيري افزايش دهيد...! اگر مي‌خواهيد درمدت 10 دقيقه خود را به هزاران نفر معرفي کنيد...! اگر در سايتهاي کسب درآمد فعاليت مي‌کنيد و قصد گرفتن زير مجموعه را داريد...! اگر ....
اين مجموعه شامل: کليه ايميل هاي خريداران محصولات فروشگاه اينترنتي نرم افزار جمع آوري ايميل از روي جستجوي موضوع به زبان فارسي نرم افزار ارسال پيام و جمع آوري ايميل ها در روم هاي ياهو نرم افزار ارسال ايميل به Inbox و ... ايميل مارکتينگ يکي از جديدترين شيوه‌هاي تبليغات در دنياي پيشرفته امروز مي‌باشد و اکثر سايت هاي اينترنتي، وبلاگ ها، بازارياب ها، فروشندگان اجناس در دنياي اينترنت شرکتها و بسياري ديگر از اين شيوه نوين جهت معرفي خود و محصولاتشان از اين شيوه استفاده مي‌کنند زيرا علاوه بر اينکه نسبت به ديگر روش هاي تبليغاتي فوق العاده ارزان تر است جنبه‌هاي رواني مثبت تري نيز ايجاد مي کند. به طور مثال وقتي ايميل شما مستقيما از طرف شما به شخص گيرنده ارسال شود اين احساس در آن شخص به وجود مي آيد که به او احترام گذاشته شده و توجه و علاقه او به ايميل دريافتي بيشتر خواهد شد.
کليه ايميل هاي خريداران محصولات فروشگاه اينترنتي
نرم افزار جمع آوري ايميل از روي جستجوي موضوع به زبان فارسي
نرم افزار ارسال پيام و جمع آوري ايميل ها در روم هاي ياهو
نرم افزار ارسال ايميل به Inbox
نرم افزار ارسال پي ام

خرید        سوال از فروشنده

سعید بازدید : 39 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

نرم افزار تبديل گفتار به نوشتار

قیمت: 5800 تومان

نرم افزار تبديل گفتار به نوشتار
speech recognition software
  3 CD
  3 سي دي
پر طرفدارترين نرم افزار چند ماه اخير
همراه با راهنماي نصب فارسي
با سيستم تايپ گفتاري ديگر نيازي
به تايپ يا نوشتن متن نيست!
تنها با خواندن متن، آن را تايپ نماييد
تايپ كامپيوتري از جمله كارهاي متداول و وقت‌گير براي كاربرهاي عادي و پيشرفته كامپيوتر مي‌باشد به ويژه اين مساله براي كاربراني كه به هر دليل مايل به استفاده از صفحه كليد نيستند، كاري خسته‌كننده است. استفاده از قابليت تشخيص خودكار گفتار توسط كامپيوتر باعث سهولت و صرفه‌جويي در زمان تايپ مي‌شود.
اين سيستم مي‌تواند متناسب با نياز،
براي هر كاربردي اختصاصي شود
زحمت نكشيد لازم به نوشتن نيست
شما بخوانيد كامپيوترتان مينويسد
ويژگي‌هاي نرم‌افزار :
1. دقت تشخيص بالا (دقت حدود 80% براي صحبت در محيط اتاق عادي)
2.  تايپ متن همزمان با بيان جملات
3. قابليت تشخيص جملات به صورت طبيعي و پيوسته
4. قابل استفاده در محيط‌هاي تايپ رايج مانند Microsoft Word, WordPad و ...
5. قابليت ويرايش متون در هنگام تايپ گفتاري يا بعد از آن
6. قابليت اضافه نمودن كلماتي كه در بانك كلمات سيستم موجود نيستند (مانند اسامي خاص)
7 .قابليت تشخيص علايم خاص مانند نقطه، خط بعد، ويرگول، ... به صورت صوتي
8. اين سيستم با سرعت هاي مختلف گفتاري قابل استفاده مي‌باشد ولي لازم است كه گفتار به صورت شمرده، واضح  باشد.
9. براي حفظ كارايي در اين سيستم، لازم است كه در يك محيط آرام و با حداقل سر و صدا و نويزهاي محيطي(مانند اتاق كار يك اداره) استفاده شود تا شرايط و صداهاي اطراف بر روي گفتار فرد تاثير نگذارد.
10. براي افزايش كارايي سيستم تايپ گفتاري دراگون، لازم است كه سيستم با صداي كاربر آموزش ببيند، زمان اين آموزش حدود 10 دقيقه است و اين كار براي يك بار در هنگام نصب اوليه سيستم انجام گرفته و كاربر مي‌تواند براي هميشه از آن استفاده نمايد.
11. علاوه بر اطلاعات آوايي، در اين سيستم مشابه انسان، از اطلاعات زباني مانند معني و ترتيب كلمات براي فهم جمله بيان شده استفاده شده است.
12. قابليت تخصصي نمودن دايره كلمات براي كاربردهاي خاص وجود دارد و كلمات تخصصي يا كلمات خاص به سيستم اضافه مي‌شود.  
قیمت محصول + هزینه پستی فقط 8000 تومان
قیمت محصول + هزینه پستی فقط 8000 تومان
قیمت محصول + هزینه پستی فقط 8000 تومان
قیمت محصول + هزینه پستی فقط 8000 تومان
قیمت محصول + هزینه پستی فقط 8000 تومان

خرید        سوال از فروشنده

سعید بازدید : 38 یکشنبه 17 شهریور 1392 نظرات (0)

آنتی ویروس شید Sheed نسخه 32و64 بیت

قیمت: 11500 تومان

ضد ویروس شید نسخه 32 و 64 بیت با تلفیق دو موتور، استفاده از تکنولوژی های جدید سرعت بخش، محیطی ساده و بروزرسانی بدون دردسر بهترین گزینه برای کاربران خانگی در ایران است.
برای اطلاعات بیشتر در مورد هر یک از موارد ذکر شده، آن را در زیر انتخاب کرده و مطالعه فرمایید…
آپدیت انی ضد ویروس شید فقط با یک تماس
با یک  تماس یوزر نیم و پسورد شید را تحویل بگیرید
قدرت ضد ویروس
قدرت ضد ویروس شید بعلت استفاده همزمان از دو موتور خارجی بسیار بالا است. در واقع با تلفیق دو موتور نقاط ضعف موتور ها پوشیده شده و نقاط قوت آنها به هم اضافه می‌شوند. همینطور از آنجایی که هر موتور از روش های خاصی برای یافتن ویروس های ناشناخته استفاده می‌کند، استفاده همزمان آنها باعث شناسایی بالاتر ویروس های ناشناخته نیز می‌شود. همچنین مدت زمان بین تولید ویروس و زمانی که ویروس شناسایی می شود نیز کوتاه تر می‌شود. در آخر ضد ویروس شید شامل سیستم محافظت از یواس‌بی می باشد که از آلودگی از طریق درایوهای فلش جلوگیری می‌کند.
هر کدام از این قسمت ها در زیر توضیح داده شده است:
- میزان شناسایی
ضد ویروس شید با استفاده همزمان از موتورهای ضد ویروس قوی (نود32 و آویرا) قادر است درصد بالاتری در شناسایی ویروس‌های شناخته شده را فراهم آورد. در زیر آماری از توانایی شناسایی ویروس های شناخته شده که توسط معتبرترین شرکت تست آنتی ویروس (AV-Comparatives) جهان در کشور اتریش به دست آمده را مشاهده می‌کنید:
مقایسه آنتی ویروس ها در شناسایی ویروس شناخته شده
این تست‌ به درخواست شرکت شید افزار رایانه با ترکیب دو موتور NOD32 و Avira توسط شرکت (AV-Comparatives) در تاریخ 22 دسامبر 2009 انجام شده
همچنین در شناسایی ویروس های ناشناخته، ترکیب این دو موتور درصد شناسایی ویروس های جدید را به مقدار قابل توجه‌ای افزایش داده است. در زیر نمودار شناسایی ویروس های ناشناخته که توسط شرکت (AV-Comparatives) تهیه شده است را می‌بینید:
مقایسه آنتی ویروس ها در شناسایی ویروس ناشناخته
این تست‌ به درخواست شرکت شید افزار رایانه با ترکیب دو موتور NOD32 و Avira توسط شرکت (AV-Comparatives) در تاریخ 22 دسامبر 2009 انجام شده
- زمان بین انتشار و شناسایی ویروس‌ها
هنگامی که ویروسی در اینترنت آزاد می شود آن ویروس احتیاج به بررسی و اضافه شدن به لیست ویروس‌ها توسط آزمایشگاه هر آنتی ویروس دارد. بدین معنی که هر شرکت بطور جداگانه ویروس ها را از سطح اینترنت جمع آوری کرده و شناسایی می کند. در این بازه‌ی زمانی، کاربران آن آنتی ویروس در خطر آلودگی قرار دارند. از آنجایی که ویروس‌های بسیار زیادی در روز در اینترنت پخش می‌شوند، هریک از این شرکت ها تعدادی از آنها را جمع آوری کرده و به لیست شناسایی خود اضافه می کنند.
ضد ویروس شید با استفاده از دو موتور این مدت را کوتاه تر می‌کند چرا که بطور روزانه آخرین ویروس های شناسایی شده از دو منبع مختلف را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، بنابراین می توان گفت بطور میانگین زمان بین انتشار و شناسایی ویروس‌ها در ضد ویروس شید نصف خواهد بود و کاربران مدت کوتاه تری در معرض خطر آلودگی خواهند بود.
مثال: یک سناریوی معمول
ویروس A و B در اینترنت آزاد می شوند. ویروس A بعد از دو روز توسط آزمایشگاه نود32 و بعد از پنج روز توسط آزمایشگاه آویرا جمع آوری و شناسایی می شود. ویروس B بعد از چهار روز توسط آزمایشگاه نود 32 و بعد از یک روز توسط آزمایشگاه آویرا جمع آوری و شناسایی می شود.
مقایسه آنتی ویروس ها در شناسایی ویروس ناشناخته
بنابراین ویروس A و B به ترتیب پس از دو و یک روز توسط ضد ویروس شید شناسایی می شوند.
- محافظت ویژه از یواس‌بی
این سیستم در واقع جایگزینی برای سیستم های محافظت از یواس‌بی (یواس‌بی سکیوریتی) است که با جلوگیری از آلودگی رایانه در مقابل ویروس‌های یواس‌بی عمل می‌کند. این سیستم با شناسایی اتوران ها و اسکن هوشمند فایل های فلش درایو ها از آلودگی رایانه از این طریق جلوگیری می‌کند. همچنین اگرچه قسمتی از این سیستم احتیاج به بروزرسانی ضد ویروس ندارد، اما برای استفاده از تمام توان این سیستم می‌بایست ضد ویروس بروز باشد.
سرعت ضد ویروس
ضد ویروس شید با بکارگیری تکنولوژی‌های سرعت دهنده‌ی جدید بصورت قابل توجه‌ای سرعت خود را بالا برده و تاثیر خود را بر کیفیت عملکرد رایانه به حداقل رسانده است. این سیستم‌ها شامل سیستم هوشمند اَرتا، سیستم هوشمند سامتا و سیستم استفاده از زمان بیکاری سیستم است. سیستم هوشمند اَرتا در واقع به ضد ویروس کمک می کند در موارد زیادی از تکرار اسکن‌ها جلوگیری شود. این کار با علامت گذاری فایل‌های اسکن شده و فایل‌های از پیش شناخته شده و همچنین روند و میزان استفاده از فایل‌ها انجام می شود. سیستم هوشمند سامتا با زیر نظر گرفتن عملکرد ضد ویروس و رایانه شما قدرت و میزان استفاده ضد ویروس از حافظه و منابع سیستم را در هر لحظه با در نظر گرفتن متغیرهای متعدد تنظیم می کند. همچنین سیستم استفاده از زمان بیکاری، به ضد ویروس این امکان را می دهد تا در زمان هایی که شما از رایانه استفاده نمیکنید یا استفاده سبک می کنید فایل های شما را اسکن و نتیجه را ذخیره کند تا بعدا در هنگام باز شدن این فایل ها، ضد ویروس باعث کندی سیستم نشود.
سیستم هوشمند اَرتا
این سیستم که تشکیل شده از بخش های مختلفی است به ضد ویروس شید اجازه می دهد با صرف منابع کمتری از رایانه شما امنیتی بالا فراهم آورد. این کار با بهینه سازی تعدادی از عملکرد های لازم یک ضد ویروس انجام می شود. جزییات هر بخش را در زیر می توانید مطالعه فرمایید.
- سیستم لیست سفید
این سیستم شامل لیستی از فایل های از قبل شناخته شده می باشد. این لیست که شامل فایل‌های برنامه‌های شناخته شده و فایل های ویندوز می باشد به ضد ویروس اجازه می دهد این فایل ها را اسکن نکرده و در نتیجه سرعت بالاتری داشته باشد. این لیست در واقع شامل نوعی اثر انگشت از این فایل های مطمئن و غیر آلوده است و حتی در صورت آلوده شدن این فایل ها اثر انگشت آنها تغییر کرده و دیگر بعنوان فایل مطمئن شناخته نمی شوند. این سیستم رابطه ی تکمیل کننده ای با سیستم بعدی ارتا دارد که اجازه خواهد داد این فایل ها دیگر هیچوقت تا هنگامی که آلوده نشده اند اسکن نشوند! قسمت بعد را بخوانید تا بدانید چگونه این سیستم عمل می کند.
- سیستم اسکن هوشمند فایل ها
این سیستم امکان این را فراهم می سازد که تا حد امکان فایل ها تعداد دفعات کمتری اسکن شوند و در نتیجه سرعت رایانه افزایش پیدا کند. این سیستم در واقع شامل حافظه ای است از فایل هایی که تا بحال اسکن شده اند. این لیست به صورتی طراحی شده است که بسیار کم حجم باشد و می تواند لیستی از تمام فایل های موجود در رایانه شما را در خود جای دهد. هنگامی که فایلی تغییر داده میشود آن فایل دوباره اسکن می شود اما در غیر اینصورت فایل تنها در صورت بروز شدن ضد ویروس دوباره اسکن می شود. البته این لیست شامل اطلاعات بسیار بیشتری است مانند آخرین زمان اسکن، قدرت آخرین اسکن، موجود بودن فایل در لیست سفید و چندین پارامتر دیگر که در کنار یکدیگر به سیستم های هوشمند شید اجازه میدهد از استفاده شما از رایانه یادگیری کند و بصورتی کار کند که بیشترین امنیت و بیشترین سرعت را برای رایانه شما داشته باشد.
سیستم هوشمند سامتا
این سیستم یکی از دو سیستم سرعت دهنده ضد ویروس شید است که مانند سیستم ارتا از تلفیقی از چندین بخش بوجود آمده که با یکدیگر در ارتباط بوده و یکدیگر را تکمیل می کنند. برای اطلاعات بیشتر در مورد این بخش ها، ادامه مطلب را مطالعه نمایید.
- بهینه سازی حافظه
این بخش از سیستم هوشمند ارتا شامل قسمت هایی برای مدیریت و کنترل مقدار حافظه اشغال شده توسط ضد ویروس می باشد. در واقع این سیستم با در نظر گرفتن و یادگیری از شرایط رایانه شما، طرز استفاده شما از رایانه و برنامه های مورد استفاده شما میزان استفاده از حافظه (رم) را بصورتی تنظیم کرده که در عین اشغال کمترین حافظه، بیشترین سرعت و امنیت را برای رایانه شما داشته باشد. برای مشاهده ی میزان تاثیر این سیستم بر میزان استفاده حافظه توسط ضد ویروس، کافی است مقدار حافظه مصرفی ضد ویروس را با آنتی ویروس های دیگر مقایسه نمایید.
- بهینه سازی قدرت اسکن
این سیستم با در نظر گرفتن درجه اهمیت اسکن فایل ها آن ها را با قدرت های مختلفی اسکن می کند. این سیستم در واقع هر اسکن را بر اساس نوع فایل، محل فایل، جدید بودن فایل، میزان قدرت رایانه شما، میزان مشغول بودن رایانه شما و پارامتر های دیگر بررسی و درجه بندی کرده، سپس با در نظر گرفتن سطح امنیتی که شما در تنظیمات انتخاب نموده اید آن را با قدرتی متناسب اسکن می کند. لازم به ذکر است که این سیستم در عین حالی که از درجات مختلفی برای اسکن فایل ها استفاده می کند سطح امنیت استاندارد را نیز همیشه در نظر می گیرد و همیشه از آلودگی سیستم جلوگیری میکند.
سیستم استفاده از زمان بیکاری سیستم
این سیستم مجزا تقریبا می تواند بعنوان قسمتی از سیستم هوشمند ارتا به حساب بیاید. این سیستم در واقع از مدت زمانی که شما از رایانه استفاده نمی کنید و یا استفاده سبک می کنید (مانند دیدن صفحات وب، تماشای فیلم، گوش کردن موزیک) فعال شده و آرام آرام فایل های شما را اسکن می کند و لیست این فایل ها را به سیستم ارتا داده تا دیگر این فایل ها در هنگام دسترسی به آنها، مثلا اجرای یک برنامه، اسکن نشده و بنابراین تاخیری در اجرای برنامه یا باز شدن آن فایل بوجود نیاید. این سیستم هیچگاه باعث کندی سیستم شما نمی شود چرا که از سیستم های تشخیص خاصی برای شناسایی استفاده شما از رایانه بهره می برد که به محض استفاده شما از رایانه عملکرد این سیستم را متوقف می کند.
محیط ضد ویروس
محیط ضد ویروس شید با ترکیب سادگی، زیبایی و فارسی بودن، بهترین محیط در بین آنتی‌ویروس‌ها برای کاربران ایرانی است. نه تنها تنظیمات ضد‌ویروس شید ساده و قابل دسترسی و استفاده است بلکه پس از نصب تمام تنظیمات و امکانات مهم مرحله به مرحله توضیح داده شده و توسط کاربر تنظیم می‌گردد. همچنین محیط ضد‌ویروس با استفاده از گرافیک بالا و اسکین برای پنجره ها محیطی زیبا را فراهم آورده است، که در عین حال آشنا و قابل استفاده است. همچنین مسلما فارسی بودن محیط به استفاده کاملتر و بهینه کاربران از ضدویروس کمک می‌کند. ضد ویروس شید همچنین شامل راهنمای کامل فارسی می‌باشد که تمام پنجره‌ها، اخطارها و تنظیمات ضدویروس با جزییات در آن توضیح داده شده است. راهنمای هر پنجره از گوشه‌ی همان پنجره قابل دسترسی و مطالعه است.

چرا یک محصول کاملا ایرانی نه؟ چرا از موتورها و دیتابیس آنتی‌ویروس‌های خارجی استفاده کرده‌اید؟
هدف ضدویروس شید تنها و تنها بوجود آوردن آنتی‌ویروسی بوده است که راحتی و اطمینان را برای ایرانیان داشته باشد. همچنین استفاده از موتور آنتی‌ویروس‌های دیگر کاری نامتعارف و غیراصولی نیست. به عنوان مثال آنتی‌ویروس آلمانی G-Data از موتور آنتی‌ویروس‌ Avast در کنار موتور Bitdefender استفاده می‌کند. مطمئن باشید قدم‌های بعدی شید به سمت جهانی شدن خواهد بود.
آیا ضد ویروس شید چیزی بجز ترکیب دو موتور آنتی‌ویروس خارجی است؟
بله! در واقع ضدویروس شید با تکنولوژی‌ها، امکانات و ویژگی‌های خود، ضدویروس شید است.

خرید        سوال از فروشنده

سعید بازدید : 38 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

دانلود 36000 جیمیل معتبر

قیمت: 3600 تومان

36401 آدرس جیمیل معتبر (valid address)، بدون آدرس های تکراری.
بسیاری از حرفه ای های دنیای تجارت الکترونیک علاقه وافری به تبلیغات اینترنتی با استفاده از سرویس های جالب، موثر، فراگیر و جهانی گوگل دارند. از جمله سرویس های  ادوردز (adWords) و ادسنس (adSense) که توجه مخاطبان بسیاری را در سراسر دنیا به خود جلب کرده و باعث تحول بزرگی در آنچه که با عنوان |تبلیغات اینترنتی| از آن یاد می شود، شده است. یکی از راه‌های مفید، موثر و عالی در زمینه تبلیغات فروش اینترنتی، ایمیل مارکتینگ می‌باشد که  اهمیت ویژه‌ای دارد.با توجه به رفابت شدید بین فروشندگان و ارائه‌دهندگان خدمات مختلف در حوزه تجارت الکترونیک، استفاده از روشی که نیاز جستجوگران خدمات و کالاها  در وب را در سریع‌ترین زمان برآورده کرده و بتواند حسن اعتماد آنان را جلب کند، بسیار مهم است. همچنین زمان فاکتور مهمی جهت جذب مشتری در رقابت تنگاتنگ فروشندگان و نیز بی‌اثر کردن محدویت هایی از جمله فاصله جغرافیایی فروشنده و مشتریست که خود دست کم باعث صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌ها برای هر دو طرف خواهد شد.
با استفاده از ایمیل مارکتینگ می‌توان تمامی مخاطبانی را که در سراسری دنیا از سرویس |پست الکترونیک| استفاده می‌کنند، پیدا کرده  به مقصود خود در زمینه تبلیغات اینترنتی دست یافت. سرعت، عدم محدودیت زمانی و مکانی و قابلیت پیگیری و بررسی نتیجه کار، از قابلیت‌های کم نظیر این روش فروش و تبلیغ است.
همانطور که اشاره شد یکی از سرویس‌دهندگان بزرگ در این زمینه گوگل می‌باشد که علاقه‌مندان بسیاری در سراسر دنیا از جمله در بین فارسی زبانان دارد.
در اینجا برای ارتباط با کاربران گوگل و ارسال پیام خود به آنها و انجام تبلیغات، بانکی شامل 36401 آدرس مختلف ایمیل قرار داده شده که آماده دانلود جهت کار تبلیغات یا هر نوع پیامی به آنها می‌باشد.
-    تمامی این آدرس ها معتبر (valid address) بوده و اعتبار آنها از طریق ارسال سیگنال به سرور جیمیل تست شده است.
-    زمان تست اعتبار این آدرسها، 26 خردادماه 92 می‌باشد.
-    این مجموعه فاقد آدرس‌های تکراری است.
-       قیمت نازل
-    آدرس های موجود از چند بانک ایمیل و چندین فایل مختلف که از سطح سایت‌های ایرانی جمع‌آوری شده، استخراج شده است. و شامل آدرس‌هایی از علاقه‌مندان به موضوعات مختلف وب، موضوعات اجتماعی، اقتصادی، دانشجویان،آدرس‌های عمومی و کلیه کاربران اینترنت می‌باشد.
-    برای تهیه این مجموعه سعی شده است که حتی‌الامکان آدرس‌های ایمیل ایرانی گردآوری شود.
-    مسئولیت ارسال پیام‌ها و نامه‌هایی با مضامین خلاف شرع و قانون، تنها بر عهده استفاده کننده خواهد بود ؛ فروشنده و سایت مسبی هیچ گونه مسئولیتی در این خصوص ندارد.
می‌توانید این مجموعه را که تنها شامل یک فایل متنی است،پس از پرداخت هزینه آن به صورت آنلاین با کارت عضو شتاب خود، بلافاصله از همین سایت دانلود نمایید و با ارسال پیام‌ها از جمله تبلیغات خود به آدرس‌های این مجموعه، شاهد نتیجه آن باشید

خرید        سوال از فروشنده

سعید بازدید : 45 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

فایل اکسل جامع صورت وضعیت فهرست بهای 92

قیمت: 70000 تومان

قابل توجه پیمانکاران ، مشاوران و کارفرمایان محترم:
با نرم افزار اکسل به راحتی صورت وضعیت پروژه های خود را تهیه و تنظیم نمایید.
مطمئن باشید اين نرم افزار را در هيچ کجاي اينترنت نخواهيد يافت. نرم افزارهاي سايتهاي ديگر با قيمت 39 هزار تومان و تنها شامل يک فهرست بها بفروش مي رسند. با اين حساب قيمت تمامي فهارس بها با اعمال تخفيف بالاي 300 هزار تومان(!!) و شامل 15 فايل خواهد بود. اما اين محصول جامع در يک فايل و با قيمت استثنايي 70 هزار تومان ارائه مي گردد. اگر شک داريد کافيست در گوگل جستجو نماييد!
این نرم افزار شامل تمامی فهارس بهای سازمان مدیریت می باشد. (شامل ابنیه، برق، مکانیک، راه، راهداری، آبخیزداری، شبکه توزیع، توزیع آب روستایی، خطوط انتقال آب، آبیاری تحت فشار، آبیاری و زهکشی، شبکه فاضلاب، سدسازی، چاه و قنات)
با اين فايل اکسل مي توانيد صورت وضعيت پروژه تان را بر اساس تمامي فهارس بهاي سال 92 تحت نرم افزار اکسل تهيه و تنظيم نماييد. در صورت خرید این نسخه و درخواست شما مبنی بر داشتن | فایل اکسل صورت وضعیت فهرست بهای 88 | ، این محصول بصورت رایگان به ایمیل شما ارسال خواهد شد.
برخي قابليتهاي اين نرم افزار تحت اکسل عبارتند از:
- وجود فرمت اکسل تمامي فهارس بهاي سال 92 در يک شيت
- تهيه گزارش ريزمتره و خلاصه متره
- تهيه برگه مالي و خلاصه فصول
- اقلام فاکتوري و خلاصه فهرست و خلاصه وضعيت
- تنظيم سربرگ تمامي گزارشات
روش کار:
1- براي اين کار در مرحله اول مشخصات پروژه (نام پروژه، کارفرما، پيمانکار، مشاور، شماره قرارداد و ...) وارد مي شود.
2-در مرحله دوم فهرست بهاي مد نظرتان را انتخاب نموده (تمامي 15 فهرست بهاي ابلاغي سال 92 درون فايل اکسل موجود است)
3- سپس در شيت ريزمتره با ورود شماره آيتم، شرح و بهاي واحد آيتم توسط نرم افزار شناسايي خواهد شد. احجام کار را در ادامه وارد مي نماييد.
4- با پايان ورود ريزمتره گزارشات شما با تنها چند کليک آماده خواهد شد.
تصاوير نمونه گزارشات را مشاهده نماييد.
توجه: بدلیل جامع بودن این نرم افزار محاسبات حمل مصالح در آن لحاظ نشده است اما در صورت خرید این محصول، فایلهای اکسلی جهت کمک به انجام محاسبات حمل بصورت رایگان به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد.
ضمنا جهت جلوگيري از سو استفاده هاي احتمالي جهت راه اندازي نرم افزار روي هر رايانه نياز به کد نصب خواهيد داشت که از طريق پيامک برای خریداران ارسال میگردد. اين کد نصب تنها سه بار به هر مشتري ارائه خواهد شد و ارائه کدهاي بيشتر مشمول 15هزار تومان هزينه (به ازای نصب روی هر رایانه) خواهد بود.

خرید        سوال از فروشنده

سعید بازدید : 40 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

بانک ایمیل معتبر(چک شده)

قیمت: 2000 تومان

در عصر حاضر تبلیغات جایگاه ویژه ای در فروش محصولات دارد بطوری که شرکت ها هزینه های سنگینی به منظور تبلیغات صرف می کنند.ایمیل مارکتینک یکی از روش های تبلیغاتی موثر در فروش محصولات در چند سال اخیر بوده است و بازاریاب های زیادی به ان اتکا می کنند و درامد خوبی کسب می کنند بشکلی که همیشه  نسبت به سایر تبلیغات قابل اعتمادتر و موثرتر بوده است.
این مجموعه شامل موارد زیر می باشد:
2777 ایمیل ایرانی
2800 ایمیل جمع اوری شده از سایت های پر بازدید
2788 ایمیل کاربران ایرانی
1151 ایمیل ایرانی و خارجی
1360 ایمیل ایرانی و خارجی
2150 ایمیل ایرانی
1390 ایمیل خارجی
1719 ایمیل ایرانی و خارجی
1931 ایمیل ایرانی و خارجی
2735 ایمیل ایرانی و خارجی
2820 ایمیل خارجی
950 ایمیل کاربران بلاگفا
1000 ایمیل جمع اوری شده از وبلاگ های شخصی
لازم به توضیح است که تعدادی از این مجموعه از بانک های معتبر فروشنده ایمیل خریداری شده  و تعدادی را نیز از سایت ها و وبلاگ ها  شخصی و تجاری جمع اوری کرده ام.
این مجموعه در هفته  سوم مرداد ماه  از لحاظ معتبر بودن چک شده است .

خرید        سوال از فروشنده

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    نظر شما درمورد نحوه چیدمان مطالب چیست ؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 2
  • آی پی دیروز : 6
  • بازدید امروز : 4
  • باردید دیروز : 2
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 9
  • بازدید سال : 748
  • بازدید کلی : 5,901